Op weg naar Brisbane

12 maart 2012 - Brisbane Forest Park, Brisbane, Australië

Maandag morgen, vroeg op , regent wat maar tocg nog even snel langs de beroemde vuurtoren van Hervey bay, waar wij met de camper niet mochten komen en na vlug wta foto;s te hebben genomen, weggestuurd werden door een of andere ranger. Na een paar uur kwamen wij aan bij LOne Pine Koala Santuary, het schijnt dat we daar koala's kunnen knuffelen en dat lijkt mij erg leuk.

Het was rustig in het park en na al snel de eerste koala's te hebben gevonden kon ik eindelijk met een koala op de foto, erg leuk zo dier, rustig en lief en ging meteen met zijn hoofd in mij nek liggen. Het zijn suffe beesten die de gehele dag slapen maar echt knuffels. Verder wat kangaroes op gejaagd en na een demonstatie gekeken van een kudde schapen die door honden werden opgedrijfd naar een schapen scheerder. Grappig om te zien. Verder een show met roofvogels waar wij eerst dacht, laat maaar maar toch wel leuk was op te zien. Na een paar uur een camperplek gevonden in een buitenwijk van Brisbane en door overnacht.