Sydney, een ontdekkingstochtje

2 maart 2012 - Sydney, Australië

"s morgens al vroeg wakker, en meteen zijn we gaan ontbijten en daarna door erg mooi Botanische tuin met Kakatoe's en vleermuizen, naar het Opera gebouw gelopen. Het regende soms een beetje maar het was lekker warm dus geen jassen meer aan !

Na een voettocht van uren weer terug bij het Hotel aangekomen, en even uitpuffen in een koffiebar met wifi. Lopen gaat prima alleen op sommige gedeelte in de stad met je steil naar boven lopen.  Na wat sms met Thamara konden we 'smiddags afspreken bij het Hotel.  Metrostation was tegenover ons hotel dus wij konden de meiden er uit zien lopen, na wat geschreeuw van ons uit de Hotel kamer, konden wij eindelijk na 4 maanden ons moppie weer in onze armen sluiten, nou dan merk je wel dat we elkaar een tijdje niet gezien hebben.  Na een lekkere lunch en wat bij gepraat te hebben namen we weer afscheid om de komende dagen nog voor ons vertrek naar Brisbane nog wat af te spreken. Morgen begint de Mardi Gras Parade en dan zouden we kijken of we nog wat af kunnen spreken. Robin was ook ergens in Sydney dus wellicht konde wij wat met elkaar afspreken.